Till bloggens startsida

Gode gud

gör så att det inte regnar ikväll. Jag ska cykla från adolfsberg till stan sen ju! Väderprognoserna visar uppehåll, sol men lite moln fram till klockan 8, då kommer tydligen en pytteliten skur. Men jag vill inte ens ha en pytteliten skur! Men sen ska det bli varmare & med sol senare på kvällen! Det är ju bra! Men som sagt, gode gud gör så det inte regnar ikväll!

Som ni säkert vet så är jag den människa som säkerligen är minst kristen i hela världen, men men.. hoppas kan ju alla!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: Undrar när fan dom ska fixa skiten >.<

Postat av: Hanna

Oj. :s Grattis... Hoppas på det bästa. Glad midsommar iaf!



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: