Till bloggens startsida

Garderoben "klar"

I den första garderoben har jag nu jeans, tjolar, koftor, tjocktröjor & massa skokartonger. (varför sparar jag på dom förresten?)


I den andra garderoben har jag några av mina pumps,
klänningar, längre tröjor, väskor & skärp.


I den tredje har jag underkläder, t-shirtar, träningskläder & linnen. Den understa delan är fortfarande ostädad, så jag täckte över den - gud skulle nog gråta om han såg den.. Men bakom varje klädhög som man ser på kortet är en till hög, för min garderob är rätt djup '


Jag har ränsat bort lite drygt 3 papperssäckar med kläder,
så nu känns garderoben rätt tom igen. Men det är bara en känsla.

Nu är klockan snart 7. Jag har inte ens börjat städa resten av rummet, & det är mycket som behövs göras ska jag säga! Shit. Skithungrig är jag också, har inte ätit sedan lunch. Btw, idag blev vi bjudna på lunch av jobbet på scandic hotell, riktigt najs. . .förutom att jag inte kan äta potatisen så det blev bara köttet & salladen för min del. Så nu är jag hungrig faktiskt. Men jag ska börja lite med städningen innan jag äter.

Kommentarer
Postat av: Lina

jävlar vah mycket kläder du hade!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Louise

Gullet, det stavas kjol-

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Jo en hel del faktiskt, men ändå så är det mycket som jag skulle behöva..



Hehe, tjol, kjol - hehehe <3

Postat av: Louise

Vad är det för vita Fred Perry-skor?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Ett par vita med blå kant, öppna. Du kan nog få dom om du kan ha dom för dom är inge sköna.. :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: