Till bloggens startsida

Framtidsplaner

Rubriken blev lite fail kanske, låter som jag ska ha ett inlägg om vad
jag ska göra när jag blir pensionär or something. Men nej nej, jag menar
mer de kommande timmarna & dagarna!

Just nu är jag jäävligt bränd & vill inte gå ut i solen på ett tag.
Därför blir det film, fast vädret är strålande! Det blir filmen nedanför.

Anledningen till att jag har samvete till att vara inne i detta vackra vädret
är för att jag åker till Skagern imorgon & stannar där till söndag tror jag,
det ska bli bra väder hela veckan - så jag ska sola & bada massor.
Morfar har ju en bra dator, så bloggen kommer nog inte dö av det!
Däremot min teckning på telefonen är ju inte den bästa, men har man
tre-abonomang så får man räkna med det!

Innan jag lämnar Örebro så blir det ju faktiskt en promenadis
ikväll med Karin, de blir naaaaaiizzz ♥

Kommentarer
Postat av: mascen

wiie, de va naajs :) och du blev glaad lalalaaaa ;) <33 och JAG belv riktigt fantastiskt sinnessjukt glad jag med :D :D :D hahaha okej lät lite vääl! hahaha <33

Postat av: Olivia

Åh,jag vill också till skagern!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: