Till bloggens startsida

Bilder från dagen i Stockholm & inköpen!

Vi kom fram till Stockholm vid tio i mårse, vi gick in i några affärer & shoppade lite men gick ganska fort & åt sen. Det blev på ett pastaställe på Galerian. Mycket gott!

Vi gick in på Beyond Retro, för er som inte vet det så är det en jättekänd secound hand affär som finns i London & Stockholm. Jag köpte ett rött skärp där för 100 kr bara. Men ångrar grymt mycket att jag inte köpte denna mycket coola Beverly Hills tröjan som fanns där för 200kr. Den var tyvärr rätt sliten på ryggen, jättenopprig & så. Men annars hade jag slagit till på den också! Skitcool, precis som hela affären är!

Vi var självklart inne på min gammla favoritaffär sedan jag var liten. Butrix! Köpte inget där faktiskt. Men Emma blev nog lite hemligt förälskad i björn - och ankdräkterna!

Vi hittade även en söt Ben & Jerry glassbar, så vi avslutade dagen med en varsin glass! Som ni säkert sett på bilderna har vi inte haft något smink idag. Skönt! Det är så jobbigt att ha det i solen..

Inköpen

Röda skärpet som jag nämde tidigare. Från Beyond Retro.

Svart midjekjol som man knyter frampå. Från H&M.

Blå oversize t-shirt, det som jag tagit kort på är baksidan. Skitsnygg över en brun rygg! Från Monki.

Oversize linne, snyggt över bikini & kanske med det röda skärpet?! Från Monki.

Röd oversize t-shirt med text som jag älskar! Emma köpte en likadan fast svart som det stog Paris på. Skitnajsiga & till bra pris! Från Weekday.

Vit skjortaktig tunika med mörkblåa ränder. Sommarsöt tyckte jag! Från Zara.

Söt kofta, passar bra till marinfärgerna. Pinsamt att säga, men den är från Lindex.

Vitt trashat linne, antingen över bikini eller över ett linne. Från H&M.

Bas-toffsar behövs alltid. Tjejer ni vet hur det är? Man tar en i lådan sen lägger man inte tillbaka den sen. Från H&M.

Ett av de snyggaste gladiatorskorna jag någonsin sett. Helt i min stil! Passar nog jättebra till min lilla bruna väska som jag köpte på Topshop i England. Men dessa finns inte i Örebro & inte på hemsidan, från H&M.

Ett vitt gulligt diadem som är skönt att ha på bad hair days & så vidare. Från H&M.

Snyggt trash-halsband. Från H&M.

Hör & häpna, jag har pengar kvar i plånboken! Jag har inte räknat exakt vad allt kostade, men allt gick under 2000kr i alla fall. Bra det Vickan! & tusen tack för dagen Emma ♥

Kommentarer
Postat av: ems

tack för dagen min baby <3

Postat av: Louise

Mmm, massa fina grejer ju!

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Tack själv Em (: <3



& ja, jag fick hem massa nya favoriter till garderoben!

Postat av: Senna

Varför är det pinsamt att handla i lindex?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: