Till bloggens startsida

Bella på tåget!


Imårse tog jag tåget från Örebro-Laxå, & gissa vem jag hittar på tågstationen som skulle med samma tåg? Jo, Bella! Så det var kul, då slapp jag åka själv. Bjuder här över på en bild på Bella & hennes ramlösaflaska, & så min lilla bredvid, haha såg rätt kul ut. Bella skulle till Göteborg & gå på Lidseberg!
 

Kom till sommarstugan vid 11 på morgonen, & jag har legat & solat hela dagen. Vädret är underbart! Det åts massa jordgubbar, sen åkte morfar & jag ut med båten en stund, det var mysigt! Men sen helt plötsligt blev jag jättedålig av allergin i ögonen, så det blev ögondropp & ta en tupplur inomhus en stund. Sen blev det grillat, mums!

På grund av solen så kommer jag nog somna väldigt gött ikväll, ciao!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: