Till bloggens startsida

A couple of minutes in some café


Jag tycker denna bild är lite rolig med mitt pekfinger, vad gör jag liksom?

Nemen igår när Sara & jag satt i cafeterian & bara satt & väntade in nästa lektion så kom de så kallade "underliga gänget" från skolan in. Vi har döpt dom till det för dom ser så roliga ut. De sätter sig i bordet bredvid oss & vi kan inte låta bli att sitta & tjuvlyssna på vad de säger, vi bryter i skratt flera gånger - men försöker undvika att visa att det är åt dom vi skrattar. Tillslut säger Sara "stackars deras föräldrar, som får sånna där barn!"

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahah, jaa men det är ju så sorligt. Hahahah, liksom alla vill ha söta barn - men så får dom sånna! :O hahhahahahahahahahaha, nej gud vad jag är taskig !

Postat av: sas

hahaha om jag får påpeka. sjung du aldrig handsången på dagis ??? (8) och lilla vikkevire!

det är lillfingret inte pekfingret! hahhaha <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: