Till bloggens startsida

You don't know what you got till you're missing it a lot

Måndag 20 Juli - 10.13

I was wrong from the start from the bottom of my heart
I apologize What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful

Frukost-pausen är slut så nu blir det åter till arbetet! Ronny var här med varsin räkmacka till honom & mig så den lär jag stå mig på tills efter lunch, men jag har med mig matlåda tills dess. Köttbullar, & så massa morötter så man lättare blir brun. Det behöver jag nu när jag inte hinner vara ute & sola på dagarna. Men jag hoppas på bra väder smögen-veckan, då blir det schteeek!

Kommentarer
Postat av: Örebro-Lina

Hej! Eftersom du är örebroare så kan jag varmt tipsa om räkmackan från wasa, fast det kanske var den du åt? Trevlig eftermiddag!

Postat av: Anonym

jäkla mysig låt de där!!! =)

Postat av: Elin

sålde både spel och konsol. Spelar inte längre och tyckte det var bättre med pengar än att det bara står och dammar, jag klarar mig ju utan det ;) haha puss

Postat av: johanna

sv: vad konstigt ;s dom har kanske sänkt priset, fastde va ingen rea lapp :S

Postat av: Anonym

Åååh, vad snällt av honom! Hahaha, jaaa, Smögen blir schteeeeek! :D Du kan ju hoppa in i vår glassiga bil också! Poppa ska vi göra, ladda upp med bra skivor!!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: oooh ja! Jag fixar en skiva, så blire dunka dunka på smögen ;)

Postat av: aalexandra

Riktigt fin blogg :)

Och låten är riktigt bra.

Ha en bra dag! (:

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: