Till bloggens startsida

What's next?

Torsdag 16 juli 2009 - 15.02

Jag hade för mig att jag skulle göra något idag. Men i så fall har jag totalt glömt bort vad det var ja skulle göra, eller vem jag skulle träffa! Är det  någon jag bestämt med så slå en pling, annars är det ända jag ska göra är att dra förbi Karin & hämta lite grejer. Men vill ni hitta på något ikväll så hör av er!

Imorgon är det fredag, veckan har ju faktiskt gått riktigt fort - efter imorgon är det ju för fasiken helg. Skönt! Imorgon efter jobbet åker jag till Sandra en sväng, de blir mys. Vad händer sen i helgen då? Joo..jag ska dra till Bella & mitt hår ska blekas av en tjej som går frisör. På kvällen blir det att umgås med lite Lundbyfolk sen sova där. På söndag eftermiddag blir det att träffa Karin sen hem & sova för att börja jobba igen på måndag. Oj vad denna helg kommer att gå fort känns det som - men tiden går la fort när man har roligt, är det inte så man säger?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: