Till bloggens startsida

Vädret?

Jag jobbar ju inomhus på NA, vilket är enormt skönt för min allergi. Dock har jag inte en aning om vad det är för väder, persiennerna i vårat kontor är nerdragna faktiskt & på de ställena i borgen där det finns fönster har jag inte kikat ut genom idag faktiskt, det är första dagen idag för mig denna sommar så jag har mycket annat att ta in i huvudet just nu. Men jag har läst på andra Örebro-bloggar att himlen börjar bli mörkare?! Kanske kommer lite blixtar & dunder snart också? Vi får se vi får se. . . jag slutar om en kvart så nu ska jag plocka ihop & åka snart. Att vädret är dålig har ingen betydelse för mig! Det var ju kanonväder förra veckan när jag var ledig så jag ska absout inte klaga!

När jag kommer hem har vi även gäster. Släktingar, Kerstin & Vicke Lindblad! Då blir det nog något gott på grillen, mums! Hoppas jag hinner hem till det för först nu i eftermiddag blir det att åka till sömmerskan, den illaluktande svarta lackdräkten ligger i min väska nu! Senare idag blir det även träning med Anna (& Helena?). Det blir kanonbra!

Gadago - kiss 'nd hugs

Kommentarer
Postat av: MADDE

vilken fin blogg! :)

Postat av: ELLINORAK

om du läser i inläggen ser du :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: