Till bloggens startsida

Vad döljer Beyonce?


Beyonce på stranden i Miami i

veckan där hon tog en liten paus
från hennes stora USA-turné.

Beyonce och hennes vänner
hoppade i havet med kläderna
på,
även fast de hade bikini under. 
Lite märkligt, särskilt eftersom att
Beyonce var klädd i jeansshorts
och alla vet hur obehagligt de blir
när de blir våta!

Hennes assistent fick hålla upp
handduken direkt när hon hade
kommit upp från vatten.


Kan det vara så att Beyonce vill dölja
början på en gravidmage?


"listen"

Jag har inte ätit sedan vid 12 tiden idag, & nu är klockan efter 9 på kvällen så jag måste ju faktiskt säga att jag är skapligt hungrig nu. Snart blir det att grilla i allafall, bra det! Imorgon ska jag vara hemma & bara fixa & trixa med allt möjligt. På kvällen åker jag till Lundby med Bella & stannar där över natten. Men jag bloggar mer sen eller imorgon. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: b

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: