Till bloggens startsida

Update efter helgen i Mora

Hejsan bloggen! Jag har varit i Mora hela helgen så jag har inte uppdaterat, men nu när jag kom hem så möttes jag av massa kommentarer här på min blogg. Hur kul som helst! Inlägget under har nästan 20 kommentarer, vart kommer alla läsare från helt plötsligt? Superkul, me like kommentarer! ♥

Update från fredagen:

Efter lunchen i fredags tog jag tåget till Karro i Mora. Köpte med mig en dricka att ha på tåget, hade aldrig provat den förut - supergod! 


Det regnade nästan hela vägen till Mora, & även när jag kom fram så regnade det. Men vi satte oss under taget & slog på datorn en stund. Då fick jag nog även sommarens första myggbett! (& inte bara ett kan jag lova!)


Senare på kvällen blev det lite finare väger, så då blev det promenadis till kampingen & lite så.

Senare på kvällen tittade vi på film, en jättehemsk men bra film, Bordertown hette den. Se den!

Update från lördagen:
Från början var det tänk att vi skulle göra våran klassiker, ta båten med oss på "sollerön runt", men det gick tyvärr inte på grund av vädret. Istället drog vi till Mora-staden & shoppade! Fick med mig några saker hem till Örebro:

Linne med bara ett axelband, flätat. Från H&M.
 

Nagellack, båda ganska ljusa.


Grå, superskön cardigan. Från JC (J-Store)


Sist men inte minst så köpte jag denna lock+plattång som jag tänkt köpa ett tag nu. Ordinariepris var 495 men jag fick den för 450 utan att behöva pruta. Höhöö..

Vi åt även lunch på ett mysigt ställe över Åhléns, men söta gammeldagsa flaskor som jag tog med mig hem, buws!

På kvällen blev det att fira Alexander som fyllde år, senare på kvällen blev det bastu med Henrik, Karolina & Alexander.
Update från söndagen:
Tidig morgon eftersom att vi skulle ta bussen & tåget hem. Även idag regnade det! Typiskt. Åt en ciabata macka på tåget med soltorkad tomat, pesto, mozarella (stavning?), sallad, gurka, paprika & hmm..

Hur som helst var det en rolig helg med vaggevännen. ♥

Idag drar hon vidaree till Strömstad, & jag är hemma i Öret en vecka till, men sen blir det Smögen! Det blir bra!




Kommentarer
Postat av: Linda Persson

Va? Jag var minsan tvungen att betala 599 kronor för min på typ järnia.

Postat av: Louise

Åh, fint linne! :o) Med till Smögen?? :D Haha. Fan vad jag är peppad. Ses om en vecka!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Tack! Ja det blir med i väskan till Smögen :D på senaste tiden har jag bara köpt massa kläder som jag tänker att "jomen detta är bra att ha med till smögen", så jag kommer inte ha pengar kvar att shoppa för på bryggan "/ jodå, någon sland kanske..



OCH JA JAG ÄR OCKSÅ TAGGAD!!! :D see you saterday night! <3

Postat av: Anonym

ordinarie pris på den gråa tröjan?

Postat av: Anonym

och nagellacket?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Tröjan kostade 299 men jag köpte den för lite billigare :) Nagellacket kostar 69 om jag inte minns fel.. men jag köpte det lite billigare även det!

Postat av: Lisa A

angående svaret på kommentaren som anonym skickade så har jag en fråga. du skrev att du köpte vissa saker för billigare pris. är det för att din blogg är så väl läst att du får det billigare så att du ska göra reklam för sakerna?

uppskattar svar.

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nej nej! Absolut inte! Min blogg har inte så många bevakare, inte alls..

Det var lite rea på det jag köpte - därför var det billigare. Men den anonyme bad om odrinarie priset så då fick hon det :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: