Till bloggens startsida

"Sex and the city" kläder

· • · · • · · • · · • · · • · · • · · • · Söndag 12 juli 2009 - 23.17 · • · · • · · • · · • · · • · · • · · • ·
Ojdå, jag som skulle lägga mig tidigt för att orka upp imorgon *busvissling* det gick ju inte så bra.. Ikväll har jag ägnat mig åt att klippa upp armbandet jag köpte idag, & göra om det till ett nytt armband & ett halsband! Det blev bra faktiskt. Så det får nog klä mig imorgon. Det blev kvällsmat rätt sent, framför sex and the city som var på TV:n. Det var några veckor sen nu som jag såg det, så det var gött. Det tog ett tag förän jag övertalade pappa om att vi skulle se det, men när jag väl vunnit så var han också fast i TV-rutan, hehee ' Well well, avsnittet gav mig insperation till morgondagens kläder. Filurigt, check it out imorgon i bloggen!

Puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

natti natti bloggarn ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: