Till bloggens startsida

Same shit but different

Tänkte slänga in en dagens outfit idag också! Men jag kom på att jag typ har haft samma stil på kläderna de 3 senaste dagarna. Rött & ljusblått. Det är nog för att jag inte orkat tvätta bort mitt nagellack än.

- Ljurblått oversize linne, från Monki.
- Rött skärp, från Beyond Retro.
- Ljusblå & vit randig kofta, från Lindex.
- Björn Borg flipp flopp, Smögenbryggan.
- Solbrillor, mormors gammla coolingar!
- Diadem, H&M.

Jag skulle ändra kontrasten lite tänkte jag, men kom emot något annat, så allt blått blev grått. Coolt va?

& jag måste passa på att säga att jag stortrivs med min nya telefon! Jag pillar med den hela tiden verkligen, så nu sitter den på laddning. Andra gången på ett dygn som den är slut på batterier - tänka er '

Gadago - ska ta bort nagellacket innan jag glömmer det mer. Vad ska jag ha för färg sen då? Måste man ha ljust på sommaren? Jag känner för att ha någon mörk färg, typ jättemörkblå?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: