Till bloggens startsida

Redigering

Ni märker säkert inget av det, men jag håller på lite nu & ändrar på lite småfel här i min blogg. Många hade till exepmel klagat på att man inte kunde gå "till bloggens startsida" igen när man hade tryckt in på kommentars-sidan. Men nu är det fixat! Har ni mer att klaga på så gör gärna det, för jag vill få det så bra som möjligt. Dessutom desigen vet jag att den inte är så fin just nu - men den ska bli finare, någon annan gång när jag orkar, det är ju trots att man inte bara gör på några minuter..

Har målat naglarna, & fixat med glas-grejen som jag köpte på IKEA (visar i bloggen imorgon), & jag ska snart sova för att orka upp imorgon till jobbet. Nästa vecka har pappa semester de första dagarna på veckan, så då måste jag cykla eller ta bussen o-kristligt tidigt på morgonen eftersom att jag ska vara på jobbet klockan 7. Ett litet i-landsproblem som jag har just nu, men det löser sig. En dag i taget '

Kommentarer
Postat av: Anonym

menyn är lite redigerad också ser jah! =D

rent å snyggt som de ska vah



pöss

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: