Till bloggens startsida

Update från igårkväll

Titta mina supersweeta örhängen! Köpte dom för flera år sedan, även ett passande halsband till - men det har inte blivit av att jag använt dom. Dessutom brukar jag inte vilja ha halsbandet & örhängena samtidigt. Det blir liksom too much..


Well, jag & bästavän drog upp på stan på kvällen.  Vi hade tänkt att sätta oss ner & bara käka gott & prata om livet ikväll. Pictures eller Oleary's tänkte vi gå till. Men vi kom inte in! Hallå? Vi skulle dit & äta, inte sitta & hänga i baren. Sverige, är ett pinsamt land att leva i när man inte ens kan äta vart man vill. De enda ställena vi kunde äta på förutom Burger King, Mc donalds eller Pizzaplaneten var Jenssens - så kvällen spenderas på Jenssens helt enkelt!


Ser ni att mitt hår ser lite fylligare ut än vanligt i topparna? Svaret är att jag har börjat använda mitt löshår igen. Men inte som förut. Jag har bara i en fjärdedel av så mycket som jag använde förut. Men innan jag satte i det så klippte jag topparna på det, det var så sjukt slitet!

Efter vi ätit tog vi en promenadis runt omkring stan. Det var inte alls lika mycket folk ute som jag trodde att det skulle vara, men det var chill - lite musik här & där, lite karuseller & mys. Vi avslutade kvällen med varsin glass från pressbyrån haha!

Senare på kvällen när jag kom hem hoppade jag i poolen. 34 grader! Det är ju helt sinnessjukt att jag knappt badat något i år. 4 gånger i poolen tror jag. . . skärpning Vickan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nyblekt hår ellr?

Postat av: Sofia Lind

Hej! Tjusig blogg!

Vart har du köpt ditt vita linne?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Nej jag har inte helt nyblekt hår, det var för ett par helger sedan! :)



Det vita trashade linnet kommer från H&M, 198:-

Postat av: Anonym

Skäms! :D För poolen alltså.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: