Till bloggens startsida

Mysig kväll med Karin PÅ svalan.

· · • · · • · · • · · • · · • · Onsdag 15 juli 2009 -  21.38 · • · · • · · • · · • · · • · ·

Jao, bilderna kanske förklarar varför jag skrev "på" med stora bokstäver i rubriken..


Karin är ju alltid lika söt på alla bilder.. haha!


Karin & jag har hittat vårat nya place, här kommer ni
hitta oss vardagar mellan 16.00-21.00, hahaha nej jag skoja.
Men de va chill, bara sitta där & prata en stund liksom.


Glad att jag har dig vännen ♥


Avslutar inlägget med en liten tokig bild, ni vet ju att jag har lite
svårt för att vara seriös ibland..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som taket på ett stort operahus!!!!!!!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: jao, men det är en restaurang när där jag bor :)

Postat av: Bea

vart har du köpt den svarta jackan? vad är det för jacka? dn ser snygg ut. ha en bra dag

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Det är en svart skinnjacka från bikbok, sån modell med liten krage, inte sådan stor stickad för de vill jag inte ha! Men jag köpte den för snart ett år sen så den är nog tycärr inte kvar..

Postat av: mascen

fan va het ja är.



hahahahaha om vi inte har lunchkonferenser det vill säga, och då ser ni oss mellan cirkus 11.45-12.27 haha ;) glad att ja har dej med, eller överlycklig :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: