Till bloggens startsida

Min Louis Vuitton väska såld

· · · • · · • · · • · · • · · • · · • · Måndag 13 juli 2009 -  20.12  · • · · • · · • · · • · · • · · • · · •


Jag fick det jag begärde! Jag hade inte sålt det för minde än 299. Fick hälften av pengarna idag på mitt konto, så imorgon ska jag skicka iväg den & sen får jag resten när tjejen som köpte väskan fått väskan. Mina A.J Morgon brillor som jag har till salu här på bloggen har jag också folk som mejlar hela tiden om - men som sedan ballar ur i sista sekund. Jag säljer dom för 199, inte en krona billigare! Mejla om ni är intresserade, men i så fall får ni skynda er - för det var en intresserad som kanske skulle sätta in pengarna redan imorgon. Yes!

Kommentarer
Postat av: Angry-Louis-Vuitton-Lover

Är du helt från vettet och bara säljer en Louis-Vuitton väska för bara 300kr????????????

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: tydligen? :$

Postat av: Anonym

liten

MEN SNYGG

=D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: