Till bloggens startsida

Min eftermiddag

Torsdag 23 Juli - 15.02

För ett tag sen kom jag på att jag jobbade lång dag idag. Fasiken. 7.00-17.00, är ganska lång tid att bara vara inomhus på, man blir liksom lite tung i huvudet. Men ikväll blir det i alla fall ut ett tag kanske, Sara fyller ju nu på söndag - men vi firar henne idag istället eftersom att det är många som är borta i helgen. Det blir chill! Fast lite stressigt att hinna hem från jobbet & allt på bara en timma - men det löser sig! "fint folk kommer alltid sent" haha skoja! Hur som helst,  ikväll; det blir det lilla rudbecks-tjej-gänget, ska bli kul att träffas alla tillsammans igen för det har vi inte gjort sedan vi slutade ettan. Men det blir lite annorlunda i höst, Mira flyttar till Australuien, Karin börjar i min & Saras klass, & Julia byter till en annan klass. Så blir det!

Nu ska jag faktiskt skicka ut trisslotter till vinnare av söndagskrysset! Haha, frankera & litte smått & gott. Bloggar ikväll om det inte blir allt för sent, annars imorgon. Jag har varit dålig med bilder på sistone, så kameran blir med ikväll bby'z ♥ Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

jag fyller på söndag ;) haha om jag ska vara petig <3

Postat av: Anonym

mysigt med tjejkväll (= (= (=

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: woops, jag tänkte att det var onsdag den 23, men det är ju torsdag :P hihi..

Postat av: Danni

Hej! Fin blogg! Kolla gärna min blogg också!



Vad blir din klädsel ikväll?



Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Tack! :)



Jag får se, kanske inte hinner byta om - så kanske bara det som jag hade idag på jobbet. Jeans & rosa cardigan. Det visar sig!

Postat av: johanna

sv: haha jo de förklarar ju saken;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: