Till bloggens startsida

Me today

Idag körde jag på australian sea hair style. Gjorde det med min OBH-nordica, alla som har den vet ju hur superbra den är! Jag gjorde inte lika markanta lockar som vanligt, då får man ett jättefluff, idag gjorde jag mer så kallat australian sea hair style. Då ska se ut som att man precis badat i havet & låtit håret självtorka, därför använde jag mig av min "super strong ocean mist" från  märket proffs. Skitnajsigt nu på sommaren ju! Jag tycker mahn ska se naturlig ut på sommaren, därför skippade jag mascaran '

Ah, som ni vet så gillar ju jag marinfärgerna, speciellt nu på sommaren . . .

Min allergi har varit helt bra idag! Det är nog på väg över nu, eller så är det för att det regnat?! Hur som helst, najs - då är jag på bättre hummör ♣

Efter jobbet idag blev det träning med Experience - våran nya dans blir grym!

Om 45 minuter börjar Beck på 4:an, kartellen heter dagens avsnitt. Jag har sett det förut & det är nog ett av de läskigaste beck-avsnitten jag har sett. Handlar om resturangägare som råkar illa ut, väldigt illa ut. . . Jag ska nog inte se det, istället kanske jag ser på den svenska sköningen som jag tankade ner för några veckor sen "allt flyter", den verkar lite smårolig faktiskt. Ush, gillar inte att kolla på film själv. Men jag ska ju upp vid 6 imårrn & jobba så det känns inte som att jag hinner dra hit något sällskap nu, men det känns ändå inte som att jag kan sova än, för i natt var jag vaken flera timmar för att jag inte kunde sova. Well well, onödig fakta dott com? Vi hörs imorgon! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt

men det vet du redan

Postat av: Anonym

söta kläder på söt vickan

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: