Till bloggens startsida

Jag ser fredag överallt!

Fredag 17 Juni - 08.08

En sak som är riktigt härligt med att sommar-jobba för en tidning är att man ser tidningar överallt, & vad står på tidningen? Jo, datumet! Så vart man än är blir man påmind "fredag", "fredag", "fredag"... Fast det finns ju nackdelar med det också, vissa dagar är det ju "måndag" man blir påmind av hela tiden '

Igår kväll var ju Bella hos mig, det blev filmen som jag bloggade om igår (den var riktigt dålig! haha), men vi åt grillat, melon, majskolvar & grejer så det blev en riktigt chill kväll ändå kombinerat med massa skitsnack & hemmagjord paj som bella tagit med sig! Det blev rätt sent, men förvånadsvärt så var jag inte så jättetrött imårse när jag vaknade - men det slog till nu när jag kom till jobbet. Men men, som sagt - det är fredag!

♥ Kiss 'nd hugs .-

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: