Till bloggens startsida

Is-latte(?)


Sitter & dricker is-latte i mammas marimekko-glas som hon fick 4 stycken av mig, Louise & Artin när hon fyllde år. Älskar dom! Snygga, plast, marimekko & stora! Förresten så vet jag inte om det är is-latte, jag vet inte riktigt hur man ska göra. Men jag kokade 2 koppar kaffe men hade i 4 skopor kaffe istället för 2, sen is & mjölk så det skulle bli kallt. Det blev kallt, men isbitarna försvann. Well well, det var sjukt gott efter en varm dag! Btw, helt plötsligt blev vädret jättedåligt?! Kvällen blir nog hemma, jag mår faktiskt inte så bra. Har blivit erbjuden lite saker här & där, men jag orkar inte! Allergin tar totalt död på mig! Hoppas det går över snart. . .

Jag tänkte faktiskt gå upp & kolla vad jag har för tyger i min tyg-garderoben, kag köpte ju massa tyg i höstas när jag fick symaskinen i födelsedagspressent, men jag har inte sytt så mycket på den än - men om vädret blir dålig tänkte jag sy lite i helgen. Kanske en sommarklänning eller en kjol? Vi får se!

Vi hörs senare

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: