Till bloggens startsida

I min rosa helikopter?

Godmorgon! Jag somnade som en liten gris igår kväll tror jag. Somnade till filmen 27 dresses, i soffan! Haha. Någon gång efter 11 ringde Lillis å väckte mig, men jag var så trött så jag insåg inte ens att jag var i soffan - jag borde ha varit helt borta(?) Hur som helst, vaknade i soffan i mårse i alla fall. Har sovit gött så jag ska inte klaga. Min soffa är så himla mjuk & gosig så jag kommer säkert göra om det igen, frivilligt!

I min rosa helikopter soffa.

Som ni ser, alla gillar min soffa.. haha!

Gammal bild från när vi hade lite förtagg hemma hos mig innan afterskii-festen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är det på bilden?

du skriver aldrig det =(

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Från vänster: Karin, Sandra, Jag, Sara, Bella, Linnéa & Hanna :)

Postat av: stalkern

Va långt hår du hade där!!!!!!!!!!!!! :O :O :O

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



I KNOOOOOW :D !!! weeeeei

men det är löshår, tyvärr.....

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: