Till bloggens startsida

I have nothing to say

Tisdag 21 Juli - 06.49

Tjenna bloggen, jag börjar ju inte förän om tio minuter - så nu sitter jag här på jobbet & hinner blogga lite innan arbetet ska dras igång! Inatt sov jag sista natten själv hemma, idag kommer mamma & pappa hem igen. Det har faktiskt varit grymt skönt att vara själv hemma, även fast jag varit liite rädd också. Igår kväll innan jag somnade hittade jag all disk på mamma & pappas säng-rull bord. Shit, det var bara att gå & sjölja av & ställa in i diskmaskinen. Jag hade ju ätit nästan alla frukostar där, en lunch & typ kvällsmat någon gång, så det var en jävla massa disk att ta reda på. Well well, jag får skylla mig själv som spar allt till sista kvällen.

Idag blev det ingen frukost på sängen. Långt ifrån! Jag hann inte äta det innan jag skulle dra till bussen, så det blev att hälla upp lite yoghurt i min starbucks mugg & käka det på bussen.

Mina senaste inlägg har varit riktigt torra - inte en enda bild eller så. Här bjuder jag på en färglös bild, aah faktiskt bättre med en färglös bild, än ingen bild alls! Jag hitta den på en killes blogg, han hade den som header, tyckte den var lite kulig faktiskt . . .


Klockan är typ sju, gadago - work!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag snor bilden.. :D

Postat av: Danni

ja tkr inte de stämmer in på din blogg

du har ju roliga saker att skriva

oftast (=

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Jadå Louise, det är bara att ta den ;) jag har tänkt att skaffa högerklickskydd - men har inte orkat. Så då äre la bara att ta för sig! ;D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: