Till bloggens startsida

Helly Hansen jacka vs. säng

Torsdag 23 Juli - 08.42
Om lite mer än en månad så får jag ut min lön för sommarjobbet. Jag hade tänkt att spara mycket av pengarna, men det är lite svårt. Hehe . . . Nästan hälften ska jag på dirren när jag får pengarna betala till mamma & pappa, för de har lånat ut pengar till mig att köpa kamera & mobilen för. Men jag har ju några kosingar kvar då!


 

Jag skulle jättegärna vilja ha en Helly Hansen jacka till hösten, de finns massa på smögenbryggan - så jag tänkte kolla priserna där & så. Men jag skulle jättegärna vilja ha en säng också. Men eftersom att jag har haft eldriven säng sedan jag var typ 10 år så vill jag gärna ha det igen, man vänjer sig liksom med det - så jag vet inte om jag skulle klara mig utan det, därför blir det jty tyvärr skapligt mycket dyrare om jag ska köpa en ny säng. Just nu har jag en 105x200 säng, skulle kunna tänka mig en 120x200 säng, det är det enda jag får plats med i mitt rum (& då blir jag ändå tvungen att ta bort nattduksbordet). Svårt val, well well - jag får klura lite på det där. . .

Kommentarer
Postat av: Emma

va kostar jackan?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: vet inte riktigt, olika på olika hh jackor, jag vet inte riktigt vilken jag ska ha (om jag ens ska ha någon). för det där var bara en google bild..

Postat av: Anonym

var sommarjobbar du då?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nerikes Allehanda, det är Örebros tidning :)

Postat av: Louise

Jackan är sååå nice! :D Jag har ju en ljusblå. Men varför ska du köpa ny säng??

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: jag älskar jackan! :D antingen en sån eller en peak, vi får la se :)

jag vill ha en större säng!! men det blir ju så jääävla dyrt när jag vill ha upphissningsbar, över 10.000 - så jag kan ju bara glömma det. trodde inte det var så dyrt!!

Postat av: jessica

Jag såg massor av sådana jackor, kom hem idag från västkusten. Verkligen snygga jackor. krammm

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: