Till bloggens startsida

Helg-paus!

Lördag 18 Juli - 10.58

Godmorgon, åh så skönt att det är helg! Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska göra lite allt möjligt, men största delen av helgen kommer
i alla fall spenderas i Lundby med Bella å lite annat Lundby folk.
Tänkte ta en bloggpaus nu över helgen, så kommer jag med bilder
& så från helgen på måndag igen!

Igår efter jobbet åkte jag till Sandra, var där hela kvällen & hade massa
mys med film, choklad-banan & så. Sen kom Lillis & skjutsade hem mig,
tack för det - jag gillar inte att åka buss själv på kvällarna så det var
ju jättebra att jag slapp det.

Nu ska jag fixa håret utan några hårprodukter, jag ska nämligen iväg
& bleka det nu. Men vi hörs på måndag. Ciao! ♥


Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

Kolla in min blogg!

Och lägg gärna till mig på bloglovin :D♥



Söt blogg du hade!

Puss & Kram

/ ida forsberg♥

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: