Till bloggens startsida

Guld - & silverringar

Jag sa ju igår att jag skulle skriva om mitt lilla i-landsproblem som jag har. Men jag hann inte, så jag gör det nu istället när jag har lite tid över på jobbet. Hur som helst, jag vet inte om jag är själv med detta "problem", men så här är det i alla fall: När jag ska klä mig & väljer ett passande halsband så måste ringar, armband & allt vara i samma färg. T ex om halsbandet är silvrigt, då kan jag inte ha guldringar på mig samtidigt! Samma sak gäller när jag ska välja väska sen, om jag har guldiga smycken kan jag inte välja en väska med silvrig dragkedja. Lite jobbigt faktiskt. Just därför älskar jag mina gladiatorskor som jag köpte i Stockholm, för på dem är det både guldiga & silvriga nitar, det gör att jag kan ha både guldiga & silvriga smycken om jag vill!

Förlovningsringen?!
I veckan fick jag reda på att Johanna & Frippe förlovat sig på midsommar, de bjöd vännerna på champanjefrukost, så himla mysigt! Stort grattis! Jag vill också förlova mig! Men inte än . . kanske bra att hitta en kille först va? Hur som helst kom jag & tänkte på det där med förlovningsringen, det borde ju alltså vara tvåfärgad, både silver & guldig för att jag ska kunna använda den hela tiden. Typ som den över, skitsnygg! Både guldig & silvrig, & så stenar på! Me like! Fast som sagt - jag ska ju inte förlova mig än, så det är ju ingenting jag behöver fundera ut nu. Haha!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: