Till bloggens startsida

En rosa kväll med Bella!

När kvällen kom så åkte jag till Bella. Det blev tacos & cider framför TV:n med henne & Fredrik. Sen bar det av till bion, Bella & jag var lata & orkade inte åka buss så då ringde vi till Lillis som fick skjutsa oss - men påvägen hem hittade vi ingen driver, så då blev det buss. Jag hatar att åka buss själv på kvällarna! Men skönt med samtrafik i alla fall.

Älskar tröjan! ♥ Louise fick den på Nike-mässan när hon jobbade där, & jag fick den av henne. Vilken syster man har!

Men men, tröjan var inte det enda som var rosa ikväll. Bella & jag svängde in en stund på blocket.se för att kika om Fredriks mobil har kommit upp där (han blev knivrånad för några dagar sen), då fick jag den brighta idén att man kanske kunde hitta dessa puckon på det viset . . . men icke ' Hur som helst, då hittade vi istället denna rosa bil. Sååå i Bellas & min smak. Jag blev helt galen! Tårögd till & med (men nej jag är ingen bil-bonde-tjej!!!!)

Sist men inte minst, vi såg ju på baksmällan!
Hur rolig film som helst, haha - skrattade högt flera gånger! Men som tur var var jag inte den enda i bio-salen som gjorde det. Dessutom tror jag detta är en mer typisk kill-film, för de va mest killar i salongen. Men Bella & jag är inte 100% femenima, då skulle vi nog inte suttit & kollat på bilar på blocket kanske? Meeen denna var faktiskt rosa - i guess that's my excuse . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt sötnos

tjejer är inte bönder för att de gillar bilar

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: bra för jag är allt annat än en bonde! ehm, vem är du förresten?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: