Till bloggens startsida

En kväll med saknade tjejerna!

Torsdag 23 Juli - 23.16





Riktigt mysig kväll, & riktigt roligt avslut när Karin & jag skulle gå hem när vi går & diskuterar allt & ingenting, hon var lite ledsen över att Mira snart ska resa till Australien, & helt plötsligt utbrister Karin: "Vickan, om du skulle resa bort sådär så skulle jag bajsa på mig!"

Det kommer inte bli roligt när Mira ska lämna oss i Sverige. Vi får ha en avskedesfest i alla fall - & en hejdundran välkommen-hem-fest efter jul när hon kommer hem igen! ♥

Nu ska jag duscha, sen ska jag packa för imorgon åker ju jag till vaggavännen som för tillfället är i Mora. Det blir bra det! Bloggpaus i helgen för min del alltså - skönt, på sätt & vis '

Kommentarer
Postat av: Julia

tack för kvällen :) mååste ses snart igen hörru <3

Postat av: Hanna

Fina biljer tjejen! Får man fråga vad du har för kamera? Kolla gärna min blogg. Jag har utlandsbilder och massa annat! Ha en bra dag!

Postat av: mascen

hell yeah att vi ska göra ett fint avsked till lilla lassie! :D <3

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Tack! :) jag har två kameror som jag använder - så alla bilder på bloggen är inte tagna men den, men bilderna i detta inlägg är med "canon ixus 870 is digital" :)

Postat av: Jennie Leee

jag tkte åsså bilderna var fina

har du redigerat dom i typ ps lr är de orginal?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nej jag orkade inte redigera de någonting igår, så de är i orginal-skick, förutom att jag höjde contrasten lite så bilderna blir lite starkare! :)

Postat av: Sara

Tack för kvällen! <3

Postat av: johanna

sv: haha nej det var dom verkligen inte :D

Postat av: Cicci

bra att du svara på allas frågor för jag har en fråga till dig =D

jag vet ju att kommentarerna inte publiceras förän du godkänt dom men min fråga är nu:

godänner du alla kommentarer som du får?



trevlig helg

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Roligt att du frågar! :) Jag godkänner abolut inte alla kommentarer, det är många som jag tar bort. De kommentarer som jag väljer att inte godkänna & publicera är de flesta jobbiga reklam-kommentarer som man får varje dag, kommentarer som är kränkane mot bilder på t.ex mina vänner för jag vill inte att dom ska ta åt sig. Vissa svar som kommer i min blogg publicerar jag inte heller, för ibland gäller det ju privat! :)

Postat av: A L E X A N D R A





härliga bilder!



Postat av: anna

gud vilken fin blogg =)

Postat av: Karin

Haha det kanske är då man saknar någon lite mer :D men som sagt, ta tag i det där sen när jag flyttar tillbaka till örebro! puss påre!

Postat av: naddi

tack så mycket, din var också jätte fin! :)

jag gillar ditt paraply skarpt! :o, är det glittrigt?

puss

Postat av: Madde

Fin blogg :)

du får mer än gärna kika in i min blogg, ställa några frågor till min frågestund uppskattas! kram

Postat av: jenny

shit va söt du är :) skitfrin väska på bilden högst upp, var är den ifrån? :)

Postat av: mmautildah

fin blogg !:D

Postat av: Louise

Men uppdatera då! :D

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Vad roligt med så mycket kommentarer! Tack :D väskan är från lindex! Nu blir det uppdatering

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: