Till bloggens startsida

Dagens outfit


Beiga chinos shorts som sitter fult & väldigt högt upp på denna bild :S
Rött skärp, det som jag köpte på Beyond Retro igår i Sthlm.
Vitt linne, bondelid - men det syns inte eftersom att det är nedstoppat.
Rött linne under, syns bara där uppe där bilden är avskuren.
Ljusblå - & vitrandig kofta. Den är egentligen inte lika turkos som på bilden.
Långt silverhalsband med ring-berlock, mammas egentligen tror jag?!
Mormors gamla silverring som jag alltid använder när jag har andra
  silversmycken på mig. Tänte blogga om mig & ringar i olikar sen faktiskt - för jag
  vet inte om jag är ensam med ett litet problem som jag har. . .åter till det senare!

Kommentarer
Postat av: Louise

Superfin outfit!

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Tack, jag gillar dom färgerna i kombination nu på sommaren!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: