Till bloggens startsida

Bokad resa!


24 augusti åker jag & Karin till Cypern!
Weeehoooooo ♥

Kommentarer
Postat av: myrins ~

men gud va härligt :D

Postat av: Sara

Så ni lämnar mig alltså själv kvar i en ny klass :( hahaha, men gud så skönt att åka utomlands! :D <3

Postat av: Carro

Fin blogg du har.

Lägga till varandra på bloglovin?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Japp, vi hinner gå i skolan en vecka & en dag. Lagom. . . på den tiden hinner man precis bli skoltrött hahaha!

Postat av: mascen

aaw, gud va ja längtar!!! :D:D

kommer bli awesome duude <3333

Postat av: josse

åå jag är inte någe avundsjuk alls! nej nej! xD men hoppas ni får det superduper bra där borta! :D

Postat av: Anonym

sluuuuta drööööm tjejen

sådär blå är inte ens himlen i paradiset

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Hoppsan! Jag tror allt det är någon som är lite avis på att jag ska resa iväg? Fråga om du får följa med i resväskan istället vettja :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: