Till bloggens startsida

Blondie

• · · • · · • · · • · · • · · • · · • · Måndag 13 juli 2009 -  09.52 · • · · • · · • · · • · · • · · • · · •
Jag har bokat tid för att bleka slingor hos en som går frisör på Virginska, de är ju säkert minst lika duktiga som vanliga frisörer - skillnaden är att det blir lite billigare. Jag fortfarande ingen bestämd dag för det, men det ska alltså göras någon dag denna vecka i alla fall - det känns som min utväxt är enorm nu! Den är inte lika mörk som den brukar vara, men den är lång! Fast både Ulrika & städerskan på jobbet har kommenterat mitt hår idag & trott att jag redan blekt det. . . men icke! Well well, det är ju bra, då är det kanske bara jag som tycker jag ser ut som ett råttbo i huvudet?


Någonting som jag alltid velat prova är att färga rött hår. Men jag har aldrig vågat, det är ju så svårt att få tillbaka sin naturligt blonda färg då igen. Men skulle jag vara brunett skulle jag inte tveka. Man ser lätt blek ut när man har rött hår, men är det någon som är riktigt brun & har rött hår tycker jag det är skitsnyggt (gäller bara för tjejer). Men rött är nästan bara snyggt när det är nygjort, det finns inget fulare än urtvättat rött hår. Bonde-färgat kallar jag det för! Förlåt..

Nu är frukostrasten slut - back to work!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle passa i rött hår!!!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Jag vet inte, i så fall måste jag bli jääkligt brun först! Men jag skulle inte våga än, möjligtvis när jag blir äldre & gråhårig.. Haha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: