Till bloggens startsida

Bloggshoppen! (& tack alla mina 100 prenumeranter)

Fick ett mejl för några dagar sen från blogg.se, "jävla reklam-mejl" tänkte jag. Ja, det var faktiskt reklam! Reklam för bloggshoppen. Läste det lite granna, & kom sen på att det verkade vara jättebra! Provade därför att lägga ut min Louis Vuitton väska & A.J. Morgan brillor! Det är inläggen under. 

Den jag inte gillar är att annonsen kommer ut på bloggen som ett inlägg. Men men, jag gör det mest som ett prov. Köper någon så säljer jag det & får lite pengar, men är det ingen som köper så ligger jag inte & gråter över det. Men en sak kan jag säga, att statistikmätaren har höjts sen jag la upp annonserna redan ikväll!

Förresten, idag fick jag min100:de prenumerant på min blogg! Det är ju sjukt, vad är det alla vill läsa om i min blogg som är så intressant? 100 stycken! Men det är konstigt, för jag har inte ens så många bevakare om dagen & det är väldigt få som kommenterar, det är tråkigt. Men men, 100 prenumeranter - jag är skitstolt!

Nu ska jag hoppa in i duschen,
jag ska ju upp & jobba tidigt
imorgon igen! Sista dagen på
Nerikes Allehanda för denna vecka,
på fredag blir det startcenter igen
över dagen.

Vi hörs imorgon! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: :D

söt färg på läpparna. vilket lippgloss hade du när du tog bilden?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Tack! Jag hade faksitiskt inget, bara vattenstänk från duschen! :)

Postat av: Bella

och jag var den 100 prenumeranten :D <3

Postat av: Lindsey

hur ska ja göra om jag vill prenumerera på din blogg då?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: