Till bloggens startsida

Bloggersättning för helgen!

Måndag 20 Juli - 08.25

Helgen var skön! Men nu är det måndag morgon & back to work som jag brukar säga. Det gör inte så mycket att helgen är slut, veckorna går forta & nästa helg ska jag ju till Karro i dalarna, det ska bli superkul!

I lördags åkte jag till Bella, tänkte fel på en timma med bussen men när jag väl kom hem till Bella så var Lina, en tjej som gått ut sina tre år på frisör på virginska där, hon blekte mitt hår, det blev superbra! Tusen tack. Emma var också där & fixade utväxten, även Jonathan blev klippt (av Bella?) haha - men det blev faktiskt över förväntat riktigt bra!
Kvällen spenderades sen i Lundby, vi skulle ha grillat men vi orkade inte - så det blev pizza istället. Sen blev det bad i Bellas pool, riktigt varm & gött!

Jag skulle ha sovit hos Bella, men jag blev erbjuden skjuts hem så jag tog den chansen - det är ju trots allt rätt skönt att vakna hemma, dessutom var jag ju själv hemma i helgen så jag bredde ut mig i mamma & pappas säng. Men fy fasiken vad rädd jag var när jag kom hem då själv på natten, helt släkt i hela huset, inte en enda liten lampa tänd. Typiskt. . .

Söndagen, vaknade som ett stort X i sängen - fy fasiken vad jag också vill ha en såndär säng - fast jag kan tänkte mig att det blir lite ensamt att sova i en såndär stor säng själv i längden, men men. . . Nu när jag inte sov i källaren så fick jag höra det mysiga smattrandet av regnet på fönsterbrädan i alla fall! Hmm, hämtade frukost som jag åt i sängen, de har ett sånt där IKEA-bord till sängen som man rullar upp över sig, hur najs som helst! Sen duschade av mig eftersom att hela jag luktade massa kloor från lördagkvällen.

På eftermiddagen kom Karin hit, vi gick ut i regnet - sen gick vi hem till mig & kollade på Jackass & drack varm choklad. Mysig avslutinng på helgen!

Nu är det måndag igen & jag är tillbaka på jobbet. Själv på avdelingen, både läskigt & kul. Tog 06.29 bussen idag till jobbet. Cykeln & jag var inte så sugna på regnet.

Gadago - work. Ikväll kommer Adde & Lurven till mig & kollar på film. Ni som känner denna person som alltid har lurv i ögonen kan ju förstå varför smeknamnet blir Lurven. Haha, hur som helst - det blir najs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen skriver du något igen efter helgen!!!!!!!!! aj häv miss yår blog (=

Postat av: Sara

hhahahah, lurven - vilket snyggt smeknamn jag har ! hahah ;)<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: