Till bloggens startsida

39 grader i poolen & film!

Gårdagkvällen blev riktigt chill faktiskt. Inlägget innan förklarar rätt bra vad vi gjorde, känns onödigt att skriva allt igen. Men det blev 39 grader i poolen, så vi inklade upp Bellas 50" TV:n genom fönstet & låg i poolen & hade de gött med en film. Kvällen blev som sagt riktigt chill! Avslutades i husvagnen där vi sov, haha - & jävlar vad varmt det var i mårse när vi vaknade!

Nu är det söndagkväll, jag kom hem för några timmar sen. Jag har sytt lite på min klänning. Det blev lite fel & så, men jag löste det på ett annat vis. Nästa steg är att sy för hand, & det är jag inte å hummör för just nu - så jag la undan klänningen en stund. Hehe '

Veckan som väntar är fylld med jobb, men även massa roligheter! Kanske Skara till helgen brudar?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: