Till bloggens startsida

When a man is tired of london, he is tired of life


Jag skulle så järna vilja åka till London och shoppa, alla som varit där säger att det är hur bra som helst. Jag och dansarna var ju i England nu i höst, men vi shoppade bara i en dag, och då var vi inte ens i london, då var vi ett par mil utanför london, men ändå var det hur bra som helst!

Eftersom att jag inte har så mycket annat för mig så photoshoppade jag lite om london, nu ska jag sätta mig i pluggandet. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: jennifer

SV: Tack:)

aa de är med hjälp av persienner:)

Postat av: Lisa

Gissa vem som ska till London på sportlovet? haha :D

Postat av: sandra

haha ja, eller hur?! :D

Postat av: Caroline

sv: Tack! Vad bra!

Postat av: Elin

följ med mig dit om jag ska åka ! :) det kostar typ bara 400 för flyget och så fixar vi hotell vid sidan av ;)

Postat av: christoffer

Jag ska ju dit ... du kan ju följa med ;) :D ..... <333

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: