Till bloggens startsida

"Tjejer kan faktsikt göra två saker samtidigt"

Idag i skolan. Adde blockerar hela trappen genom att stå och smsa.
Så jag knuffar honom lite och säger:
Men gå då?!
Adde: Nemen jag smsar, jag kan inte gå samtidigt då.
Vickan: Nä just det, du är ju kille, killar kan inte göra två saker samtidigt. Men jag är tjej, och jag kan skriva sms, gå OCH komunikacera med någon annan samtidigt.
Julia: Men vickan, varför var du tvungen att stanna för att bara säga det då?

Hahahaha. :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH, det var för kuuul :D hört nåt från Kuriiin om ikv än?

Postat av: andreas

jätte roligt haha :D



måste ju vaara på den säkra sidan vill ju inte ramla och bryta armen igen hahaha :D:D



men men...kvinnor kan ju inte heller göra 2 saker sammtidigt så :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: