Till bloggens startsida

Tisdagmorgon!

Vet inte om jag har sagt det men jag har börjat gå upp tidigare på morgonen, jag har även börjat ta fram kläder på kvällen som jag ska ha dagen efter så jag bara kan gå upp på morgoen och ta på mig dom, slippa slösa massa tid åt det då liksom när man är halft död och blablabla.. Gör det gör jag för att minska all stress..och för att jag förhoppningsvis kanske ska hinna lägga upp en inlägg innan jag går till bussen '

Igår hade jag inte lika många bevakare som i söndags, men jag är ändå nöjd. Och idag ska jag ta tag i annonseringen av double på min blogg. Men det blir sen! Först skola. Fokus, hehe

Igår var ju träningsstudion stängd, och eftersom att jag har träning idag igen så gick jag in på KSD's hemsida för att kika om det var träning idag, men det står bara att den förhoppningsvis är öppen den 20/1. Och eftersom att jag inte hinner hem mellan skolan och träningen så är det rätt jobbigt, man vill inte ta med sig träningskläder skor och allt i onödan. Hm, det är inte lätt när det är svårt. Antar att de ser rätt dumt ut att sitta här och gnälla över en sådan sak, dagens I-landsproblem liksom.

Dagens outfit:
- Diesel jeans, diselbutiken i västkusten.
- Svart baslinne, RAW.
- Grå puma tröja, syrrans.
- "Bob marley" hals-och arm band från cypern.
- Röda örhängen, julklapp.

Sen blir det även de vanligaste som
jag nänsta har varje dag..
- Vita sneakers, Åkes skor.
- Svart skinnjacka, BIKBOK.
- Stora halsduken, Åhléns.

Ojoj, man glömmer lätt bort tiden när man bloggar. Bussen, hehe. ciao!

Kommentarer
Postat av: niki

aaa :) tack detsamma

Postat av: Lindsey

Tack så mkt :)

Postat av: Leia

Fin blogg du har.

Postat av: addee tjoo!

kul för dig......

Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

Postat av: Anonym

Just det! Den skulle jag vilja ha! :o) Tack för påminnelsen...tihi. Vet du? Jag har köpt den röda adidasjackan.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: