Till bloggens startsida

Saknaden för skidbacken

Nu när jag var på väg hem från bussen nyss som Sara skulle åka med så åkte det förbi en bil med takbox, och i bilen satt en hel familj med skidkläder och massa - redo för skidbacken. Åh, jag blev så avundsjuk! Jag vill också åka skidor, nuu ' Men det blir ju trysil med skolan snart om några veckor. Anmälan och betalning till det är på måndag, och även fast vi har sovmorgon då så ska vi ändå vara i skolan till klockan 8 så vi verkligen får plats (finns nämligen bara begränsat antal med biljetter till bussen)

Förhoppningsvis så blir det sälen lite senare i vinter också med bästa vännen. =D  Ååh, det skulle vara så grymt roligt! Men vi får se vi får se..vi håller tummarna och hoppas på det bästa!

På sportlovet blir det i alla fall gesunda med Karro! =D

Kommentarer
Postat av: josefine

jag vill också åka skidor...

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: