Till bloggens startsida

ogidshffnieugbfvckjgvfewfr '

Min dator har varit helt konstig sedan igårkväll, men nu har jag suttit och ränsat den så nu är den bättre i alla fall. Skönt! Jag var livrädd när jag inte ens kom in i mappen med alla mina bilder/musik i för den bara hängde sig. Har ju hela mitt liv i foto och ljud på den här datorn. Jaja, nog med det. Nu ska jag faktiskt ränsa och sortera lite på den nu så blir den lite mer lättanvänd. Sen efter jag flyttat ner i källaren ska det även köpas en ny hårdisk till datorn, ska även installera vista.

Men jag är fortfarande intresserad av musiktips, hehe..lite till går nog allt in i datorn.

Kommentarer
Postat av: Harry

hehe då rekommenderar jag "hinder", och "poets of the fall" :D

Postat av: adde

men vrf köper du inte en bärbar hårddisk och lägger in på så har du allt sparat? :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: