Till bloggens startsida

OC non' stop! <3

Dagen började med skola, sen hem till Karin och kolla på massor av OC. Åh, det var flera år sedan jag såg det sist! Men det är ju så bra, så jag har faktiskt gjort en come back med mitt tittande av det. Jag fick även med mig Karin, grymt najs '
Vi har fällt några tårar för Ryans sorgliga stunder i början av säsong 1, men även skrattat åt Seth kommentarer genom hela avsnittet. Ja, det är verkligen en bra serie! Vi hann kolla på sjuukt många avsnitt, najs najs.-


Dagens absolut bästa:
Karin och jag har kollat på första avsnittet (hela det avsnittet handlar typ om att Ryan blir utslängd från sina bialogiska föräldrar och massa hemskheter)
Karin: Åh, det är så roligt att se på OC, för man känner verkligen igen sig.
Vi kollar på varandra, och bryter sedan ut i asgarv! Hahahaa
Alltså hon menade ju inte med Ryan och så..men de va det jag först trodde.
Jaja, ni fattar säkert ingenting men men..

Det har i alla fall varit en sjukt najs dag. Dagens outfit och lite så kommer sen.


Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

O.C är nog bland de bäsa tvserierna som någonsin gjorts

Postat av: kakanskaka (hahahahahahahaha)

aww, mysig dag de vart! :D hahahahaha för den där gryymt misstolkande kommentaren, för knäppa kan man va.. höhööö ;) som ja sagt usen ggr nu tror ja så MÅSTE vi se igen snart!! fick nästan panik helt seriöst idag i skolan att ja verkligen ville se mer hahahahaha (något knäpp, i know!) aja, puuussss!<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: