Till bloggens startsida

Nothing, just words '

Igår blev det två träningspass, först
gruppträning (experience) med Maud,
sen street med Anna.

Idag (onsdag) är det ingen
träning - skönt faktiskt! Så idag ska jag
faktiskt fortsätta med det jag påbörjade igår.
Mina nya garderonber. Jag började
nämligen flytta ner mina kläder till mina nya garderober i källaren. Nästan allt hängande (Y) Najs! 

Hmm, men imorgon är det träning med Lisa, cochad. Det är den näst roligaste träningen i veckan. (topp placeringen får Anna Wretlings disco avancerade träningar : utan tvekan!)

Tjolahopp tjolaha, har sovmorgon - det är därför jag sitter och skriver lite nu. Dagens outfit och så vidare kommer kanske innan jag går till bussen sen också. Men jag lovar ingenting.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: