Till bloggens startsida

Make up store



När jag hade varit på make up store i sommras och köpte massa smink från mitt pressentkort så sa jag att "i fortsättningen ska jag bara handla smink där för det är så himla bra". Men så har det inte blivit. Foundation är utbytt till en jättebra jag fick i julklapp (mineralpuder). Det ända från make up store som jag använder just nu är concealern (väldigt bra, den blorde alla ha) och en kräm som man applicerar innan man har på ögonskuggor och så för då sitter de bättre och blablabla. Det jag igentligen ville säga med inlägget var att jag älskar deras kataloger, vet inte varför för de är igentligen väldigt udda. Man får katalogen när man köper någonting på make up store, men eftersom att jag inte köpt något där på länge så har jag inte haft någon katalog på länge. Men nu såg jag att man kunde titta i den från internet. Klicka på bilden ovan om du också vill göra det. 

Och jao, jag har photoshoppat lite igen som ni ser, från bilder i make up store katalogen.

Nu ska jag åka på träning i ett par timmar, vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: susanna

Nice blogg du har :)

Postat av: Therese

Tack. Jag älskar den :D

Postat av: Louise

Make Up Store byter ägare så på tisdag är det 30% på allt i butiken. Vet inte om det bara är i Uppsala men borde vara överallt!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: