Till bloggens startsida

Made in Sweden

Sitter och kollar på fyran, programstart idag för det nya programmet "made in sweden". Ett program där idoljuryn är programledare. Det har precis börjat så jag vet inte riktigt vad det handlar om. Men säger bara en sak, vilket hus Bagge bor i, hur stort och fint som helst!

Och såg nu, appropå ingenting, Andreas (idoljurryn) har klockan på höger hand. Och på tal om klocka, så måste jag lämna in min trasiga klcoak någon dag.

Kommer inte ihåg hans namn nu, men han amerikanen som är i sverige för att hjälpa dom har precis ätit upp en hel herrgårdsost för sig själv. Hahaha, vilken snubbe..

Programmet har någonting med sång att göra i alla fall, och det är en tjej med i programmet som verkar vara jättebra. Jaja, nu missar jag ju massor när jag sitter här och bloggar. Men vi hörs imorgon, hugs ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, tack så mkt! Detsamma =)

Postat av: melissa

Sv: Taack :D

Postat av: nathalie

sv:hehe tack, nej min kamera är väldigt bar är svin nöjd med den fick den i julklapp. tack din blogg är med fin (:

Postat av: Lisa

Tack så mycket, jag älskar min piercingar ;)

Postat av: Miranda

sv: tack så mkt^^ min kompis har gjort den (A)

Postat av: liisa

kikar in

Postat av: Martina

Sv: Tack så mycket! Jo, jag hade tänkt att byta till julen och vintern och så, men det blev inte av. Får fixa ngt vårigt nu istället :)

Jag gillar din också!

Postat av: karin

Fasiken jag ville ju se det där!

appropå kommentaren om piercingar.. jag ska nog pierca naveln igen. :D

Postat av: Henrik Lindmark

haha tack :D du me

kollade din blogg :P du e smidig, kan hoppa på galna sett, ser OTH, sett hancock, du har fräscha kläder :D de e ju perfekt :D ska vi gifta oss? nä men seriöst du ha skön stil :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: