Till bloggens startsida

Mådag morgon och back to school '

Rubriken, sorligt men sant. Helgen gick fruktansvärt fort, men det går fort när man har roligt, right?

En fråga bara, min blogg är inte seg i starten fortfarande va? Den är i alla fall inte det på min dator..

Vaknade imårse med min nya weak-up light. Den som jag fick i julklapp var lite knasig, och när vi skulle byta så fanns det ingen sånn kvar, men nu har jag en bättre med radio och så i. Så imårse har jag legat och lyssnat på Adam och Gry medan jag slummrade om, och sedan till sist gick upp och ställde mig i duschen.

Nu ska jag gå och börja göra mig iordning, skulle bara checka av bloggen och lite så först. Checkade även min mejl, och vet ni vad jag hittade där? Ett mejl från spanjoren som jag ska bo hos senare i vår! Kul :D

Ikväll blir det mera träningar, fri teknik och street. Bloggar senare!

Puss ♥ 

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: