Till bloggens startsida

Kvällsnöje?

Just nu under renoveringen av
mitt nya rum så har jag TV:n i mitt
gamla rum, och jag sover i ett
annat rum, och jag saknar verkligen
att kunna lägga sig och kolla på en
film innan man sover.
Så nu på kvällen när man är lite
halft trött så vet jag inte vaad jag ska
hitta på "/ Känns för tidigt för att sova....

Nu när jag ser bilden kom jag på vad jag mer saknar, min elgitarr! Den står nere i källaren någonstanns nu, men den är också välkommen till mitt nya rum sen.


Bloggar mer imorgon, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

heheh det brukar bli teven på kvällen hihi!

Postat av: Emma

svar: haha ah pärlan satte jag dit med nagellim, hade inget bättre för mig, haha :) håller väll i 1 månad som den jag gjorde i bulgarien.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: