Till bloggens startsida

Hela dagen i samma inlägg!

Har inte bloggat på hela dagen, ruttet av mig jag vet. Men men, ni får nu hela dagen i samma inlägg '

Idag började jag
skolan 10.25,
grymt skönt!

Sov till nio,
vaknade av min
weak-up light,
lovely!

Efter skolan blev det
stan en snabbis med
Sara, Julia och Karin.
Ingen köpte något,
men jag skulle ha gjort
om jag hade pengarna.
Titta denna underbart
retro tröjan alltå, jag bara
älskar den!

Igentligen gillar jag inte riiktigt färgerna, men jag tyckte
ändå den var 100% mig ' Vad tycker ni? Ska jag köpa den
nästa månad? Jag behöver faktiskt en cardigan eller något sånt.


Jag och Julia                                          ♥                      Jag och karin


Jag färgade Julias hår,
så då passade jag även på
att bli brunette.

Vad tycks?

Nejdå, hell no - i'm blonie,
now and forever!

"blondies have more fun"

Men jag färgade Julias hår i alla fall,
det blev riktigt bra! Hon blev av med
utväxten, och det blev mörkare, som
hon ville ha det. Hon fick även bort
lite av den röda tonen. Yes man '


Nu är klockan åtta och jag är hemma från Julia, just nu sitter jag och äter vindruvor och kikar på TV, kanal 4 - ett program om Phuket i Thailand. Ååh, jag saknar Thailand grymt mycket <3 Jag har varit där 3 gånger, och senaste gången var 2004. Samma år som tsunamin var, men vi kom som tur hem några timmar innan katastrofen inträffade.

Kommentarer
Postat av: Bella

ha en bra dag. Nu blev jag sugen att färga mitt hår .D

Postat av: Therese

Haha duvet, "byggare är snyggare" ;)

Postat av: Bella

Tusen tack :) Riktigt kul att du gillar dom :D

Postat av: jennie

Vill du också tjäna pengar genom att blogga? gå in på min blogg så berättar jag hur!

Postat av: Therese

Köp tröjan förresten, underbart ball! :D

Postat av: Elin

Sv: Jo jag instämmer, webshoppen och även klädesplaggen överlag har blivit bättre nu på senaste tiden!

Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har! =)

Postat av: jennifer

Tyckte om tröjan jätte mkt vart hittar man den?:)

Postat av: Lovisa

SV; Tack så mycket ^^

Tröjan r superfin! Vart tittade du på den?

Postat av: Julia

Jag äääälskar den färgglada tröjan :D KÖP DEN!



Tack så hemskt mycket för hjälpen med håret, du är guld värd :D <3

Postat av: Elin

haha retrofilen!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: