Till bloggens startsida

Fullproppat med jackor


Man kan aldrig ha för mycket av jackor, skulle jag vilja säga.
Men jag städade i min del av hallgarderoben igår,
och då fick jag fram att jag hade..
- en marinblå ganska tun jacka.
- en mörkblå, men lite tjockare jacka.
- en svart tunn jacka.
- en svart skinnjacka.
- en grå skinnjacka.
- en brun skinnväst.
- en mörkgrön dunväst.
- en blå kappa.
- en rosa regnjacka.
- en marinblå regnjacka.
- en päslväst.
- en vit skidjacka.
..lite för mycket
OCH det värsta av alla är att det är inte allt, lite har jag i min
garderob på mitt rum också, och några ytterplagg i källaren.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, vad mycket jackor!



Sv: Okej, det borde nog jag också göra(städa OCH plugga), haha ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: