Till bloggens startsida

Äntligen träning!

♣ Ååååh, vad skönt och kul det var att få komma iväg och träna igen! Det har varit några veckors uppehåll från dansen, och första veckan var det lätteskönt, men sen de sista veckorna har jag verkligen saknat dansen. Vi hade fått ny träningssal på studion som vi tränade i idag. Den hade bra golv, bra yta, men speglarna var lite för små. Men men, måste säga att jag älskar våran tränare Anna och hennes musikval.

♦ Kom just på att jag inte varit hemma på hela helgen :O Bara i fredagskväll, sen på lördagen var vi uppe tidigt till sömmerskan, sen var jag hemma hos Karin, sen på kvällen träffade jag Sandra. Sen sov jag hos Sandra, sen idag åkte jag till Emma sen nu ikväll har jag tränat. Men nuu är jag hemma. Och min mamma har köpt hem mina favoritflingor, kellogs cornflakes med strawberry. Mumms '

♦ Nu har jag inte ork eller tid att blogga mer, nu blir det duschen, sen läsa det sista i min engelska romman. Plugget imorgon, sovmorgon till 9.10 - skönt, det blir nog  cykel till skolan då. Man får ju passa på nu när det inte snöar liksom. Jag ska försöka tagga med Karin och till att cykla till skolan..men hon är för rädd om frisyren. Karin skärpning! Haha <3

Min blogg är jätteseg just nu, även för läsarna. Vet inte varför, tror det hände något med kodmallarna idag när vi höll på och fixade och trixade. Ska försöka fixa det tills imorgon.

Puss och godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Kariin :*

hahaha jaa, men bara för att inte du har nått jobbigt hår som lockar upp sig så fort de kommer lite vind i håret... ;O (misstolka det inte som att det skulle se fint lockigt ut nu!!) hahaha aja, du får nog med mej i alla fall för ja tänker inte sitta och tjocka på nån buss hela gymnasiet! det ska du ha klart för dej! hahaha<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: