Till bloggens startsida

Äntligen fredag!


Dagens outfit:
- Grå tunika, Gina tricot.
- Bruna leggings, Åhléns.
- Brun skinnväst, BIKBOK.
- Guld smycken, Julklapp.
- Bruna skinnstövlar, Bianco.

Åh, skönt att komma hem och få ta av sig mina obekväma skor - och åh vad skönt att det är fredag och helg! Det tog ett tag innan jag kom på det, typ vid lunch kom jag på att "shit vad skönt, det är verkligen fredag". Antar att jag inte hade någon "fredagskänsla" eftersom att jag inte hade något inplanerat inför kvällen än. Men nu har jag det! Jag, Mira och Sara ska gå på bio. Från början skulle vi se "i taket lyser stjärnorna", men den var fullbokad, så det blir denna istället:


På lunchen var jag Adde och Sara på stan, vi skulle köpa strumpor till mig på marknaden. Att köpa strumpor på hindersmässan är typ som en tradition för mig, haha det gör jag varje år. Köpte några vanliga, men kunde inte låta bli att köpa några oseriösa också. Ett par svarta som de står "raggare" på, haha, ett par som de står "audi" på. Haha! 
              
Vi letade även efter chinos till Adde. Jag och Sara har tjatat på honom att han ska köpa det. Haha, och han har gått med på det! Vi tycker även att han inte ska klippa sig på ett tag, att han ska spara ut till "surf-style" till sommaren - men det tvekar jag på om han kommer gå med på.

Just det - det var brandlarm på våran skola idag (igen). Hela skolan sprang ut, förutom jag, Mira och Sara - våran lärare låste in oss i svenskasalen. Hahaha!

Haha, nu ska jag chilla lite och njuta av att det är fredag.

Hoppas ni haft en bra dag ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: