Till bloggens startsida

Always laught when you can, it's cheap medicine

Monday morning and back to school, puuh, första lektionen är engelska, ska lämna in uppsatsen jag skrev igår. Sen är det bara två till lektioner efter det, spanska och svenska. Najs dag! Sen blir det hem och plugga till provet som är imorgon. Sen vidare till träningen, det blir först gruppträning med experience, sen annas cochade. Ska inte gå på fri teknik som jag gick på förra veckan, jag vill satsa mer på dansen istället! Styrka och stretch får jag säkert nog av på Annas träningar som jag kommer gå på några gånger i veckan.
Träningsavgiften för denna termin kommer överstiga 3000kr för min del, men då får man faktiskt gå på aerobics gratis också, hehe kul. Vet inte om de kommer bli av så många gånger men någon gång kanske, någon som vill joina?

Nu när det är skola och träningar och massa massa plugg så ska jag även försöka lägga ganska mycket tid åt bloggen för att hålla bevakarantalet uppe, igår översteg det faktiskt 100 unika bevakare! I helgen fick jag dessutom erbjudanden från företag som villa lägga ut reklam på min blogg - kul - cash cash cash, så varför inte? Go girl!


- Gråa tights, H&M.
- Grått linne, RAW.
- Lila tunika, Gina tricot.
- Halsband, min id bricka.
- Armband, glitter & ragazza.
- Diadem (fult jag vet, men tjejer - ni vet bad hair days..), H&M.
Ska dra på mig en tröja till också, sen blir det nog svarta låga stövlarna och svarta skinnjackan.

Well well, snart går bussen so i gotta' go ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej, Tack=)

Det är Cheerleading..



Postat av: Henrik Lindmark

typ min me diggade den som bara den :D hade dålig bild men de kan jag ta :D

såntdär halsband har jag typ alltid velat ha :P

Postat av: Elin

Vad kul att det går bra, juste tävlingen var väl 500 besökare eller ? :P eller vare 250 ? :P haha

Postat av: V

gör du gratis header? (A)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: